Muraste Hooldus OÜ
Muraste, Harku vald, Harjumaa 76905

KKK

Korduma kippuvad küsimused:

Millise kestuse ja sagedusega peaks harjutused olema?

Oskuste omandamine on tihedalt seotud revolutsionaalse teadusliku avastusega, mis puudutab MÜELIINI – neuraalset isolaatorit.

Oskus on raku isoleerija, mis kapseldab närvirakkude ahelaid ja mis laieneb vastuseks teatud signaalidele Seetõttu õpime me korrates ja närvirakkude ahelate eraldudes, mis talletavad liigutuste kohta informatsiooni (müeliniseerumine).

Harjutus peaks kestma 3-4 minutit.

Ideaalne harjutuste seeria kestus peaks jääma 15 ja maksimaalselt 20 minuti vahele päevas.

Selline kestus võimaldab mängijal iga seeria ajal harjutusi 1000-1500 korda korrata.

Kas enne järgmise harjutuse juurde liikumist tuleks käsilolev harjutus selgeks õppida? Kas treeningsessiooni ajal peab tegema vaid ühte harjutust või kõiki harjutusi?

Vältimaks läbikukkumistunnet peaks mängija alustama lihtsatest tegevustest ja progresseeruvalt raskusastet suurendama. Igas staadiumis suurendavad närvivõrgud oma efektiivsust ja organiseerituse taset. See võimaldab neil jõuda järgmise tasandini.

Alustage 2-3 harjutusega. Järgige treeningvideotes esitatud järjekorda. Harjutuste raskusaste suureneb.

Teil peab olemas olema minimaalne kontrollitase enne kui kohandate treeningseeria eesmärke.

Millal iganes te need 2-3 harjutust selgeks saate, tutvuge uue harjutusega ja järgige rotatsiooni printsiipi: muutke peatumata liigutust ja harjutuste järjekorda.

Kui teil on harjutus selge, liikuge edasi uue harjutuse juurde. Naaske aeg-ajalt vana harjutuse juurde.

Kombineerige regulaarselt viite erinevat harjutust ja paluge neid teha neli korda peatumata ja pikemalt mõtlemata.

Kui te suudate iga liigutust kataloogida, võite pidevalt harjutuste järjekorda muuta ning juhendada mängijat automaatsetes treeningsessioonides seda teadvustamata.

Keskenduge oma arengule. Muutke tee eesmärgini raskeks. Näiteks võite paluda teha palju liigutusi lühikese aja jooksul, vähendada ruumi mängija ümber või isegi vabatahtlikult peale suruda üleliia kiiret rütmi.